FAQ

 
  1. Czy mogę kupić meble na raty?

Tak, meblando.pl współpracuje w tym celu z Santander Consumer Bank
 
  1. Czy meble mogę odebrać osobiście?

Tak, meble można odebrać osobiście po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru, wystarczy zaznaczyć taką opcje przy zamawianiu mebli. Taka forma jest oczywiście bezpłatna
 
  1. Jaki jest czas realizacji mojego zamówienia?

Czas realizacji odnotowany jest przy każdym z mebli na karcie produktu po prawej stronie. Zazwyczaj określony on jest w formie „od – do” ponieważ zależy on ściśle od aktualnych stanów magazynowych producenta, ilości zamówień oraz terminu składania zamówień. Należy wziąć pod uwagę, że w okresach przedświątecznych czas realizacji prawie zawsze jest zbliżony do maksymalnego terminu podanego na karcie produktu.
 
  1. Czy moja wpłata już dotarła?

Kiedy tylko wpłata pojawia się na rachunku bankowym informujemy o tym w wiadomości e-mail. Czasami zdarza się, że przekaz trwa dłużej niż zazwyczaj ze względu np. na późną godzinę transakcji albo dni świąteczne bądź wolne od pracy.
 
  1. Czy dostarczacie zagranicę?

Nie, w chwili obecnej sklep meblando.pl nie świadczy usług z zakresu dostawy mebli zagranicę.
 
  1. Czy mogę ubiegać się o dodatkowy rabat?

Oczywiście, zawsze zachęcamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego, staramy się dostosować naszą ofertę tak, aby każdy klient był zadowolony, nie mamy jedynie możliwości łączenia rabatów, zniżek oraz promocji.
 
  1. Dlaczego nie przyszedł e-mail z potwierdzeniem zamówienia?

Najczęściej przyczyną braku wiadomości z potwierdzeniem zamówienia czy wpłaty jest błędnie wpisany adres e-mail w formularzu zamówienia. Adres ten można zmienić logując się na swoje konto w sklepie (zakładka Moje konto – prawy górny róg strony) lub kontaktując się z nami mailowo lub telefonicznie.
 
  1. Czy wystawiacie Faktury Vat?

Tak, jest to podstawowy dokument sprzedaży w naszym sklepie. Każdorazowo wystawiamy imienną Fakturę dla osób fizycznych (bez NIP) oraz Fakturę Vat (konieczne wpisanie numeru NIP przy zamówieniu) dla firm.
 
  1. Czy dostanę informację o dniu dostawy?

Tak. Każdorazowo wysyłamy dwa e-maile informujące o spakowaniu przesyłki i oczekiwaniu na kuriera, oraz o nadaniu przesyłki wraz z numerem umożliwiającym jej śledzenie w systemie tracking przewoźnika.
 
  1. Jak postępować w przypadku reklamacji?

W takim przypadku prosimy o kontakt e-mail lub telefoniczny. Dopełnimy wszelkich starań, żeby ewentualne reklamacje były realizowane względnie bezproblemowo dla klienta.